Info UTIL

Info Contracte

Cum putem proceda pentru o colaborare ?

Acordam discounturi clientilor noi care ne vor aborda in aceasta perioada !

Primul pas: Vom face cunostinta!

V-a trebui sa ne comunicati ceea ce va doriti la evenimentul dumneavoastra festiv , mai apoi pe adresa de mail , ce va apartine , va vom transmite oferta noastra privitor la serviciile solicitate , detaliate , continand costurile acestora. Vom putea include , la solicitarea dumneavoastra expresa servicii suplimentare.

Pasul 2: Consultanta de specialitate

Gratuit va vom consilia cu privire atat la numarul de seturi necesare ce se pot preta evenimentului dumneavoastra festiv ,  chiar si vis-a-vis de tematica de nunta aleeasa, limitari si solutii cu privire la spatiul disponibil atat pentru ringul de dans dar si din punct de vedere al prevederilor legislatiei in vigoare , impotriva prevenirii imbolnavirilor cu SARS-CoV -2 , dar si tot ce tine de aspectele organizatorice necesare pentru a asigura bunul mers al evenimentului festiv de la primirea invitatilor pana la distractia ce poate urma pana in zorii zilei

Pasul 3: Contractul de Prestari Servicii (fara T.V.A)

Daca toate detaliile sunt stabilite de comun acord , vom semna impreuna contractul de prestari servicii, moment in care vi se v-a elibera factura de avans – desigur se pot trimite semnate si stampilate pe adresele de mail sau de com acord ne putem intalni.

Chiar daca inainte de declararea Starii de Urgenta pe intreg teritoriul Romaniei ziua de sambata era cea mai preferata de catre miri pentru organizarea evenimentelor private (nunti, botezuri, cununii sau  aniversari), foarte multe persoane au luat in calcul desfasurarea acestor evenimente in zilele de vineri sau duminica, iar ofertele si discounturile noastre pentru aceste zile nu vor intarzia sa apara.

Pentru ziua de vineri vom practica un DiSCOUNT de 5 %!

Pentru ziua de duminica vom acorda un DiSCOUNT de 15% !!

Avansul se va achita numai la momentul semnarii contractului de prestari servicii, iar diferenta cel tarziu pana trupa pleaca de la eveniment.

Pasul 4: Oferim suport eveniment festiv

Chiar daca , se v-a semna contractul de prestari servicii in avans , pentru evenimentul festiv , trebuie sa beneficiem de orice informatie , din partea dumneavoastra , in cazul in care evenimentul festiv din cauza conditiilor viitoare impuse de catre autoritati vor impune modificarea datei initiale , si pentru a ne asigura de toate detaliile corecte, va vom solicita in scris anumite modificari ce doriti a le schimba in cadrul intelegerii deja ratificata , deoarece toate lucrurile trebuiesc a fi organizate impecabil pana la cel mai mic detaliu.

O comunicare eficienta intre client si furnizor este necesara pentru reconfirmarea sau negocierea termenilor de colaborare.

Pasul 5:Ultimele detalii

Cu cel putin 30 de zile calendaristice inaintea evenimentului festiv, de comun acord ne vom reantanli pentru a pune la punct detaliile de ordin tehnic, si iti vom solicita contactul managerului  locatie unde se v-a desfasura evenimentul festiv

Daca se poate , cu 24 de ore inaintea inceperii evenimentului festiv, vom monta echipamentul , daca nu montajul se v-a desfasura in dimineata premergatoare evenimentului festiv , si vom face proba de sunet.

Cu cel putin o ora inaintea inceperii evenimentului festiv , (inainte de ora sosirii invitatilor dumneavoastra) – Dee Jay- ul v-a ajunge in locatie si sta pana cand evenimentul festiv se v-a termina .

Band-ul de cover ajunge la locatie cu 30 de min inainte de primul set si componentii vor pleaca la maxim 45 minute dupa terminarea ultimului set.

Pe tot parcursul evenimentului festiv vom sustine un program artistic compus doar din numarul de seturi stabilite initial, vom face o atmosfera frumoasa si ne vom simti cu totii extraordinar totodata vei observa L I V E de ce suntem trupa de cover cu cele mai bune recomandari.

 Abia asteptam sa ne cunoastem!